Dochádzkový systém
Zabudnite na papierovú knihu dochádzky.
Vymeňte ju za elektronický dochádzkový systém prístupný cez webový prehliadač.
Príchod a odchod z práce
Každý pracovný deň začína prihlásením do systému. Evidenciu dochádzky je možné obmedziť na firemnú IP adresu, prihlásenie do Active Directory, prípadne spárovať evidenciu dochádzky s čítačkou kariet pripojenej k vášmu počítaču.
Evidencia pracovného času
Každý zamestnanec má svoj kalendár, kde si rozpisuje čas strávený nad úlohami. Súčasťou kalendára sú aj preddefinované záznamy ako obed či prestávka. Záznamy je možné prispôsobiť na základe požiadaviek klienta.
Podklady pre mzdové oddelenie
Prehľadné reporty sú dostupné na jeden klik a odzrkadlujú reálnu dochádzku zamestnancov. Šetrite čas a zdroje vášho mzdového oddelenia. Reporty vám poskytnú informácie o odpracovanom čase na jednotlivých úlohách. Reportom je možné nastaviť automatické odosielanie k prvému dňu v mesiaci.
Prehľad a schvaľovanie dovoleniek
Vďaka systému získate prehľad o dostupnosti zamestnancov. Plánovanie prác bude zrazu jednoduchšie pri pohľade na zaznačené dovolenky. Každý zamestnanec dokáže cez kalendár odoslať žiadosť o dovolenku, ktorá podlieha schváleniu nadriadeným.
Absencie zamestnancov
Plánujete služobnú cestu alebo návštevu lekára? Kalendár zamestnancov disponuje rôznymi typmi záznamu, ktoré sa prejavia v podkladoch pre mzdárku. Zaznačte si do kalendára neplatené voľno, sprevádzanie k lekárovi a ďalšie iné.
WebJET NET
pomôže aj vašej firme
Systém ponúka široké možnosti využitia
pre zvýšenie produktivity práce.
Zodpovieme všetky otázky
Zbalíme systém WebJET NET do vrecka a prídeme
ho osobne odprezentovať do vašej firmy.




