Funkcie WebJET NET

Dochádzkový systém

Ešte stále evidujete dochádzky v knihách? Veľmi ľahko môžete zameniť papierovú formu za elektronickú verziu dostupnú cez webové prehliadače. S WebJET NET môžete sledovať príchody a odchody zamestnancov z práce, schvaľovať im dovolenky, evidovať absencie a zjednodušíte tak prácu mzdového oddelenia.

Zistiť viac

Nie je potrebný čip na pípnutie sa, ani skener odtlačkov prstov, ani ručné písanie do kníh. Začnite každý deň prihlásením sa do systému. Po prihlásení uvidíte firemnú nástenku, zistíte či je niečo nové, poprípade sami pridáte novinku, ktorú chcete zdieľať so svojimi kolegami. Evidenciu dochádzky je možné podmieniť pripojením cez firemnú IP adresu, prihlásením do Active Directory, alebo ju sprárovať s čítačkou kariet pripojenou k vášmu počítaču. Pracovný deň ukončíte odhlásením sa z intranetu.

Každý zamestnanec má svoj vlastný kalendár, kde si môže rozpisovať čas strávený nad konkrétnymi úlohami alebo na stretnutiach. Súčasťou sú aj preddefinované záznamy ako obed či prestávka. Záznamy vieme prispôsobiť podľa Vašich špecifických požiadaviek.

Plánujete služobnú cestu, návštevu lekára alebo musíte nečakane opatriť člena rodiny? Kalendár zamestnancov disponuje rôznymi typmi záznamu, ktoré sa prejavia v podkladoch pre mzdové oddelenie. Zaznačte si do kalendára návštevu či sprevádzanie k lekárovi, home office, neplatené voľno a ďalšie iné.

Vďaka systému získate prehľad o dostupnosti zamestnancov na pracovisku. Plánovanie prác bude zrazu jednoduchšie pri pohľade na zaznačené dovolenky. Každý zamestnanec dokáže cez kalendár odoslať žiadosť o dovolenku, ktorá podlieha schváleniu nadriadeným. Po schválení sa tento údaj premietne do kalendára, aj do mesačnej dochádzky ako deň dovolenky.

Prehľadné reporty sú dostupné na jeden klik a odzrkadľujú reálnu dochádzku zamestnancov. Šetrite čas a zdroje vášho mzdového oddelenia. Reporty vám poskytnú informácie o odpracovanom čase na jednotlivých úlohách. Reportom je možné nastaviť automatické odosielanie k prvému dňu v mesiaci.

Organizačná štruktúra

Získajte podrobný prehľad o štruktúre spoločnosti spolu s aktuálnymi kontaktmi a zoznamom dostupných kolegov v práci. Výhoda je to ako pre stálych tak pre nových zamestnancov, ktorí sa nemusia vedieť dobre orientovať na novom pracovisku a práve organizačná štruktúra im pomôže nazrieť kto patrí do akého oddelenia, aké má telefónne číslo, či dokonca priezvisko.

Zistiť viac

Organizačná štruktúra spoločnosti sa generuje automaticky z vyplnených údajov o zamestnancoch. Súčasťou systému WebJET NET je prehľadné vykreslenie vzťahov medzi jednotlivými oddeleniami, ich nadriadenými a zamestnancami.,

Po prihlásení do systému máte k dispozícii kompletný zoznam zamestnancov. Obsahuje fotografiu, priradené oddelenie, pozíciu a kontaktné informácie. V zozname vidíte aj to, či je daný zamestnanec v práci, alebo čerpá dovolenku, návštevu lekára, prípadne je odcestovaný na služobnej ceste.

Potrebujete nájsť telefónne číslo na kolegu alebo číslo jeho kancelárie? Všetky potrebné informácie máte dostupné na jeden klik. Systém podporuje vyhľadávanie v zozname zamestnancov ako aj v organizačnej štruktúre.

Rezervačný systém

Neustále boje o voľnú zasadačku alebo firemný automobil? Pokladajte za minulosť. Zaveďte do firmy poriadok vďaka jednoduchému rezervačnému systému.

Zistiť viac

Plánujete stretnutie s klientom, poradu s kolegami alebo služobnú cestu? Nenechajte to na náhodu a zarezervujte si potrebné zdroje vopred. Predmetom rezervácie môže byť firemné autom, zasadacia miestnosť, alebo iné podľa Vašej potreby.

Rezervačný systém disponuje možnosťou nastavenia procesu schvaľovania. Každá vytvorená rezervácia môže podliehať schváleniu príslušným nadriadeným, alebo inej pridelenej osobe. Všetko závisí od nastavenia Vašich procesov v spoločnosti.

Každý zamestnanec má k dispozícii kompletný prehľad existujúcich rezervácií. Systém nedovolí vytvoriť novú rezerváciu počas obsadeného termínu. Rezervácia obsahuje detailné informácie doplnené o meno zamestnanca, kontakt, ako aj textovú poznámku pre účel rezervácie.

Správa dokumentov

Nehľadajte dôležité informácie v zakladačoch. Šetrite životné prostredie a prejdite vo vašej spoločnosti na dokumenty v elektronickej podobe. Udržíte ich na jednom mieste, vyhľadávanie pôjde výrazne rýchlejšie a prístupové práva si nastavíte podľa potreby.

Zistiť viac

Ste zdržaný hľadaním a posielaním dokumentov kolegom? Kedykoľvek deň môže od Vás kolega požadovať vzorové formuláre, šablóny na prezentácie, smernice,  certifikáty, či akékoľvek ďalšie dokumenty. Nie je to potrebné, môže ich totiž nájsť. Získajte okamžitý prístup k dôležitým dokumentom spoločnosti. Vo WebJET NET máte všetky dokumenty a smernice dostupné na jednom mieste vždy, keď ste online. Zdieľanie aktuálnych dokumentov medzi zamestnancami nebolo nikdy ľahšie.

Nahrávajte dokumenty do vami vytvorenej štruktúry. Zadefinujte si prehľadné kategórie a odmenou vám bude poriadok vo firemných dokumentoch. Jednotlivým kategóriám v štruktúre môžete obmedziť práva na prístup len určitým používateľom / skupinám.

Potrebujete sa rýchlo dostať ku konkrétnemu dokumentu alebo smernici? Nemusíte sa preklikávať štruktúrou. Všetky dokumenty v systéme môžete jednoducho vyhľadať podľa názvu.

Evidencia majetku

Jednoduchá inventarizácia majetku s podrobným vyhľadávaním. Získajte prehľad a kontrolu nad hmotným majetkom vo vašej spoločnosti.používanie rôznym typom používateľov.

Zistiť viac

Čaká vás neobmedzený počet záznamov roztriedených do vami zvolených kategórií. Systém je doplnený o vyhľadávanie podľa parametrov uvedených v detaile záznamu a exportovanie údajov do statického súboru, napríklad vo formáte xls.

Každá položka hmotného majetku v systéme obsahuje rozširujúce informácie a priradené príslušenstvo. Ako hlavný záznam môže byť uvedené napríklad pracovné miesto (stôl) a následne sú k nemu pridelené príslušenstvá ako telefón, monitor, počítač, klávesnica a tak ďalej.

Evidencia majetku obsahuje kompletnú históriu zmien. Pri každej položke je uvedený dátum zaradenia majetku do používania, prípadne jeho vyradenie. Informácie sú doplnené o zmeny počas používania, napríklad preradenie majetku na iné oddelenie, pridelenie inej osobe a podobne.

Sociálne funkcie

WebJET NET je zároveň aj sociálnou sieťou pre zamestnancov. Je to miesto, na ktorom môžu medzi sebou komunikovať, zdieľať príspevky, fotografie a upevňovať vzťahy v pracovnom kolektíve.

Zistiť viac

Firemná nástenka pripomína Facebook. Každý zamestnanec na ňu môže pridať svoj príspevok, zaujímavý odkaz či fotografiu. Súčasťou nástenky sú aj firemné aktuality, ktoré sa vizuálne odlišujú. V prípade potreby je možné nastaviť schvaľovanie príspevkov od zamestnancov.

Každý zamestnanec si môže systém prispôsobiť podľa seba. Je len na ňom, ktoré doplnkové moduly (widgety) bude využívať a pripne si ich na hlavnú stránku. Medzi najpoužívanejšie patria kalendár s meninami, fotogaléria, obľúbené odkazy, moje úlohy počasie.

Zaujíma vás názor kolegov a nechcete rozhodovať bez nich? Vytvorte si vlastné diskusné fórum alebo ich oslovte prostredníctvom ankety a sledujte odpovede v reálnom čase. Systém vám taktiež umožní pridávať články do firemného blogu, ktorý je prístupný len pre zamestnancov.

Všetky aplikácie WebJET NET

Kontakty
Zavolajte nám
Každý pracovný deň od 9:00 do 15:00
Napíšte nám
Zavoláme Vám